14 червня 2015 р.

Алгоритм роботи класного керівника-початківця



1. Знайомство з особистими справами учнів, журналом попереднього навчального року.
2. Інтерв’ювання педагогів і представників адміністрації, які працювали з цим класом у попередні роки. Складання первинної індивідуальної картки учня.

3. Бесіда з медпрацівником, психологом і соціальним педагогом.
4. Початкова, проміжна і кінцева стадії моніторингу пізнавальних інтересів, захоплень, потреб та особливостей учнів. (Проводяться шляхом анкетування, тестування, співбесіди з учнями і батьками, спостереження за учнями, проведення ігор, поточних співбесід з педагогами, які працюють у цьому класі.)
5. Складання картки інтересів — можливих і тих, які вже реалізуються.
                                                 Картка інтересів
Прізвище, ім’я, по батькові учня
Де і чим хотів би займатися
Де і чим займається





6. Проведення спільних з учнями і батьками зборів у формі гри, анкетування, походу. Здійснення перспективного планування життєдіяльності класу.
7. Розподіл обов’язків серед учнів (обирання відповідальних за різні сектори роботи: спорт, випуск класної газети, чергування тощо).
8. Індивідуальні бесіди з кожним учнем.
9. Складання соціального паспорта класу.

10. Складання плану виховної роботи в класі.

Немає коментарів: