1. Знайомство з
особистими справами учнів, журналом попереднього навчального року.
2. Інтерв’ювання
педагогів і представників адміністрації, які працювали з цим класом у попередні
роки. Складання первинної індивідуальної картки учня.
3. Бесіда з медпрацівником,
психологом і соціальним педагогом.
4. Початкова, проміжна
і кінцева стадії моніторингу пізнавальних інтересів, захоплень, потреб та особливостей
учнів. (Проводяться шляхом анкетування, тестування, співбесіди з учнями і батьками,
спостереження за учнями, проведення ігор, поточних співбесід з педагогами, які працюють
у цьому класі.)
5. Складання картки
інтересів — можливих і тих, які вже реалізуються.
Картка
інтересів
Прізвище, ім’я, по батькові учня
|
Де і чим хотів би займатися
|
Де і чим займається
|
|
|
|
7. Розподіл обов’язків
серед учнів (обирання відповідальних за різні сектори роботи: спорт, випуск класної
газети, чергування тощо).
8. Індивідуальні
бесіди з кожним учнем.
9. Складання соціального
паспорта класу.
10. Складання плану виховної роботи
в класі.
Немає коментарів:
Дописати коментар