1.Стисла характеристика
колективу та окремих учнів:
- загальні відомості про учнів
та їхні сім'ї;
- суспільна та пізнавальна
активність;
- відповідальність за загальну
справу;
- самодисципліна;
- уміння переборювати
труднощі;
- культура поведінки в школі
та поза нею;
- працьовитість;
- повага до законів, символів
держави.
-
2. Визначення виховних завдань,
які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із них).
3. Аналіз змісту виховання (які
звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).
4. Аналіз використовуваних форм
виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ
тощо).
5. Аналіз використовуваних
методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення)
6. Аналіз умов виховання:
- санітарно-побутових;
- гігієнічних;
- естетичних;
- природних;
- соціально-культурних.
7. Аналіз засобів виховання:
- дитячого колективу (рівень
згуртованості, сформованість громадської думки, традиції, наявність
лідерів, неформальних груп спілкування);
- системи суспільних відносин
у школі;
- особистості вчителя;
- системи учнівського
самоврядування (визначення його ефективності).
8. Аналіз результативності
індивідуальної виховної роботі:
- з педагогічне занедбаними
дітьми (зазначаються
- кількість дітей, які стоять
на обліку, яких знято з обліку,
- причини постановки на облік,
подається характеристика
- методів та засобів, які
використовуються в роботі);
- з дітьми, які не цікавляться
навчанням;
- з обдарованими дітьми.
9. Аналіз роботи з педагогічним колективом:
- єдиних педагогічних вимог до
школярів;
- рівня реалізації всіма учителями в
навчальному процесі виховної
функції уроку;
- участі педагогів у
позаурочній та позакласній виховній роботі;
- взаємодії з керівниками
гуртків, секцій.
10. Аналіз роботи з батьками та громадськістю:
- взаємодії з сім'єю (визначення
єдиної позиції щодо виховання, участі батьків у виховній роботі класу,
школи);
- тематики батьківських
зборів, їх результативності.
11. Аналіз результатів виховної роботи:
- визначення реального
рівня виховання;
- визначення ступеня відповідності
реальних
- результатів поставленим
цілям;
- характеристика
динаміки змін рівня вихованості за
- роками навчання.
12. Додатки: карта
здоров'я учнів класу, карта вихованості, у якій фіксується рівень вихованості
учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар