16 лютого 2015 р.

Сценарій випускного вечора дев'ятикласників



ВИПУСК-2014
До початку урочистої лінійки звучить музика.     
Звучать позивні.            
Ліричний фон.     
Ведуча
Летять роки, немов пташина зграя,
Пливуть роки потоком бурних рік,
І мчать вони холодними вітрами,
Біжать мільйонами стежинок і доріг.

Як хочеться сказати: Зупинись!
Постій хвилинку, не спіши в дорогу!
А ти біжиш, пливеш і мчиш кудись,
Все далі від батьківського порогу.

Ведуча
- Дорогі друзі! Шановні батьки, гості! Сьогодні для всіх щасливий і урочистий день.
Ми всі довго чекали на нього, але на серці в нас не стільки радості, як якогось тихого зворушливого смутку.

Ведуча
Чому ж так стискається і щемить наше серце ? Може тому, що відлунали шкільні дзвінки і наші учні залишають рідну школу — свій другий дім. А може тому, що закінчується шкільна юність і день сьогоднішній проводить межу між дитинством і дорослим життям.

Позаду залишилися протоптана стежина до шкільного порогу і до болю знайома мелодія шкільного дзвінка, попереду – незвідана даль.

З хвилюванням і цікавістю вдивляються в цю далечінь випускники 2014-го року, гордістю і тривогою сповнені погляди їхніх батьків.



Ведуча
Непрохана сльозина у зіницях,
В душі зі смутком радість обнялись
Випускники сьогодні, як годиться
З дитинством попрощатися зійшлись

Ведуча
Дорослими вже стали наші учні
Й для них уже врочистий час настав
Тож просимо випускників 9-го класу
Зайти у цей святковий рідний зал!


 (Під час перегляду дитячих фотографій ведуча читає слова про випускників, вони заходять під музику)

Ведуча
Живи, Україно, живи для краси,
Для сили, для правди, для волі!
Шуми, Україно, як рідні ліси,
Як вітер в широкому полі!

Урочистий вечір з нагоди випуску 2014-го року оголошується відкритим.
 (Звучить гімн України)

Слово надається директорові Веселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гоменюку Ігорю Вікторовичу.

Ведуча. Слово для зачитування наказу по школі  надається заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Лукашовій Олені Олександрівні.

ФАНФАРИ
Вручення свідоцтв.
Вед. Вирушаємо в довге життя
 В непростім ХХІ столітті
 Побажаємо щастя й добра
 Вам, враз подорослішим дітям.

 Вед. Усе було: і мрії, і бажання
 Хтось з вас радіє, а хтось чомусь зітхає.
 Все відгуло, настав вже час прощання…
 І цей момент ще кожен з вас згадає.

 Вед. Усе було за дев’ять років в школі
 Підказки, жарти, спогади сумні,
 Усе спливло І нині в дружнім колі
 Випроводжайте ті щасливі дні.

 Вед. Промчала весна, дев'ята весна,
 Дев'ята весна в стінах рідної школи.
 Про світлу весну та дружбу шкільну
 Забути не можна ніколи.


Ведуча.
А зараз слово надається учням 9-го класу.



1 -ий випускник.
 У серці моєму зараз не страх,
 В ньому смуток терпкий оселився.
 Кришталева сльоза забриніла в очах,
 Бо прощаюся з тими, з ким ріс і учився.

2 -ий випускник.
Дорослі стали ми, вчорашні діти.
Дзвінок уже востаннє продзвенів.
І можна з цього й справді порадіти,
Але чомусь сумними стали ми.

3 -ій випускник.
Останній раз ми сядемо за парти.
І більше не прийдем сюди дітьми.
Відразу стало якось не до жартів.
Враз подорослішали й просвітліли ми.

4 -ий випускник.
Дитинство й юність в школі пролетіли.
Ми вчились тут, співали і жили.
Дорослими всі стати так хотіли
Й сьогодні ми до цього підійшли.

5 -ий випускник.
І ось поріг. За ним нові дороги.
Розлетимось по них, немов пташки.
А в серці сумніви, непевність і тривоги,
Й мереживом — незвідані стежки.


6 -ий випускник.
Нас не покличе дзвоник в рідні класи
Й лінійка вереснева буде не для нас.
Ще свіжі спогади. Й задумаєшся часом,
Як швидко у житті спливає час.

7 -ий випускник.
Ми віримо, що буде все, як треба,
Щасливі зорі усміхнуться нам.
Нас кличе до польоту синє небо.
Ми летимо назустріч всім вітрам!


11-ий випускник.
 Літа... Літа...
 Що ж, не спиняйтеся, летіть.
 І довгі дні несіть у забуття.
 Ніщо не вічне — та мій перший вчитель,
 Мій перший вчитель у душі моїй
 Живе усе життя.
 12-ий випускник.
Наймиліша, найрідніша
 Наша зоря світанкова.
 Із усіх ти найдорожча
 І до тебе наше слово.


8-ий випускник.
Учителю, прийми уклін доземний
За щире серце і любов святу,
За людяність і чесний труд щоденний,
За відданість, а ще за доброту.
9-ий випускник.
За те, що ти даруєш крила,
Щоб ми летіти у широкий світ.
За мрії світлі, знайдені вітрила
І за щасливий, радісний політ.



10-ий випускник.
За кожен день і кожне щире слово,
За ніжність й ласку в радості й журбі.
За те, що в школі нам було чудово,
Спасибі, рідний вчителю, тобі!

Ведуча. Першою вчителькою  наших дев'ятикласників була Логвін Світлана Кузьмівна.
Слово першої вчительки
Прийміть у дарунок від випускників пісню.
Пісня «Сама-сама»                        

Ведуча
Якщо є щось на землі святе, то це перш за все мама і тато, і батьківська хата, і мамине слово, і стежки, по яких ми ходили.
Рідні матусі!.......
Слово батьків
 
Починає лунати пісня «Мама»
Ведуча
Найкращі дні для наших матерів –
Це дні, коли щасливі їхні діти.
Від нас залежить, скільки днів таких
Ми можемо для матері зробити.
Виконання пісні «Мама» випускниками
1 випускник: В тобі мій БОГ, в тобі моя душа,
2 випускник: В тобі зерно моє, мій зародок-початок.
3 випускник: В тобі очей моїх весела гра.
4 випускник: В тобі все основне моє й додаток.
5 випускник: В тобі мій день, в тобі моя краса,
6 випускник: В тобі і ніч моя, і зоряне світання.
7 випускник: В тобі мої загадки й чудеса.
8 випускник: В тобі мій світ, в тобі моє зітхання.
9 випускник: В тобі моя земля і небеса,
10 випускник: В тобі усе моє майбутнє існування.
11 випускник: Щире слово і батьківська ласка
                            Мені силу й наснагу дало.
12 випускник: І дитинство моє, наче казка,
                           На рожевих вітрилах пливло.
(13: про тата…)
14 випускник: Ми вам вклоняємось доземно,
                           За те, що нам життя дали.
Разом: І виховали, і зростили
І в майбуття нас провели!

УКЛІН

15 випускник
А зозуля кує і рахує вам роки,
Я рахую їй теж, як стою в самоті,
Я цілую, бабусю, твої стомлені руки
Я вклоняюсь низенько твоїй доброті.

16 випускник
Сивочолий дідусь й голова нашого роду,
Ти навчив розуміти і зло і добро
Де не буду, до тебе прийду на пораду
Знайду вірну стежину, як би там не було

17 випускник
Спасибі Вам, наші рідні,
За теплоту й любов родинну,
За дружбу й спокій у сім’ї
І за турботу щохвилинну.

18 випускник
За вашу відданість святу
Своїм уже дорослим дітям,
За людяність і доброту,
Ми вдячні вам за все на світі.

Ведуча
Тож від дітей подяку шлемо нині
Й УКЛІН земний батькам, усій родині.

Ведуча
Ви, діти, до пояса рідним вклоніться,
Так завжди робити годиться,
Хто вміє батька-матір шанувати,
Тому в добрі та щасті вік свій вікувати.

Пісня «Батьки  мої» 

Ведуча.
Шановні гості! Урочиста частина випускного вечора завершується.  Щастя і удачі вам, випускники!

Ми не кажемо вам: «Прощавайте», а говоримо «До побачення!»

Від автора:

Немає коментарів: