29 березня 2015 р.

Слабкі, сильні та особливі

Учень звернувся за порадою до свого вчителя: “Я втомився, в мене дуже важке життя, багато труднощів і проблем, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил … Що мені робити?“

Учитель замість відповіді поставив на вогонь три однакових ємності з водою. В одну ємність кинув моркву, в іншу – поклав яйце, а в третю – насипав зерна кави. Через деякий час він вийняв з води моркву і яйце і налив в чашку кави з третьої ємності.
“Що змінилося?” – Запитав він учня.
“Яйце і морква зварилися, а зерна кави розчинилися у воді“, – відповів учень.
“Ні, – сказав вчитель, – це лише поверхневий погляд на речі. Подивися – тверда морква, побувавши в окропі, стала м’якою. Крихке і рідке яйце стало твердим. Зовні воно не змінилось, проте змінило свою структуру під впливом несприятливих обставин. Так і люди – сильні зовні, можуть стати слабкими там, де крихкі і ніжні лише затвердіють і зміцніють “.
“А кава?” – Запитав учень.

“О! Це найцікавіше! Зерна кави повністю розчинилися в новому та ворожому середовищі і змінили його – перетворили окріп в чудовий ароматний напій. Є особливі люди, які не змінюються через обставини. Вони змінюють самі обставини і перетворюють їх на щось нове і прекрасне, отримуючи користь і знання з ситуації “.

Немає коментарів: