13 лютого 2016 р.

Словник



Саморозвиток - це усвідомлений і керований особистістю процес, в результаті якого відбувається удосконалення фізичних, розумових і моральних потенцій людини, розгортання її індивідуальності.
Внутрішніми стимулами розвитку особистості є її потреби, мотиви, інтереси та установки
Успішність - це ступінь засвоєння студентами знань, умінь і навичок. Людина є здатною до саморозвитку та самореалізації лише в тому випадку, якщо всі потреби, що знаходяться найнижче в піраміді, уже задоволені.
Компетенція - суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок, ставлень у певній сфері діяльності людини.

Компетентність - набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці.
Принципи навчання (дидактичні принципи) — певна система основних дидактичних вимог до навчання, дотримання яких забезпечує його ефективність.
Методи навчання – це система послідовних, взаємопов'язаних дій вчителя і учнів, які забезпечують засвоєння змісту освіти і спрямовані на досягнення освітніх цілей.
Засоби навчання - це різноманітні матеріали і знаряддя навчального процесу, завдяки яким більш успішно і за коротший час досягаються визначені цілі навчання. До засобів навчання належать: підручники, навчальні посібники, дидактичні матеріали, технічні засоби (ТЗН), обладнання, станки, навчальні кабінети, лабораторії, ЕОМ, ТБ та інші засоби масової комунікації.
Форма організації навчання — це обмежена в часі і просторі взаємозумовлена діяльність учителя та учнів.
Педагогічна технологія – це продумана в усіх деталях модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації та проведення навчального процесу.
Мотивація - це так звані психічні явища, що стали спонуканням до виконання тієї або іншої дії, учинку, що визначають активність особистості та її спрямованість на досягнення запланованого результату.
Шляхи формування мотивації:
·         Індивідуальна робота
·         Робота в парах
·         Робота в малих групах
·         Робота у великих групах.
Пасивна – студент виступає в ролі об’єкта навчання (слухає, записує, дивиться).
Активна –  студент виступає  суб’єктом навчання (самостійна робота, творчі завдання).

Інтерактивна – активна взаємодія всіх студентів і викладача (проблемне навчання, моделювання життєвих ситуацій, рольова гра)

Немає коментарів: