9 листопада 2015 р.

Місячник педагогічної майстерності викладачів української філології розпочато

 

Щороку в листопаді викладачі української філології Бериславського педагогічного коледжу демонструють свою вправність під час проведення показових занять з предметів. До цієї традиції долучилася й Галина Володимирівна Москалюк, яка 30 жовтня провела у 112 групі показове заняття на тему «Українська література 10-х років ХХ ст.  Життя і творчість Бориса Грінченка, його багатогранна діяльність. Оповідання “Каторжна”». 

IMG_1599
Перед викладачем та першокурсниками постало нелегке завдання: з’ясувати особливості літературного процесу наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.; дати загальне уявлення про модерністські тенденції в українській літературі на зламі двох віків; пізнати, розкрити й осмислити творчість Бориса Дмитровича Грінченка; здійснити ідейно-художній аналіз оповідання «Каторжна». З метою їх вдалої реалізації студенти отримали випереджувальні завдання й працювали в групах «Історики», «Біографи», «Соціологи», «Мистецтвознавці», «Здоров’я» та «Довідкове бюро».
IMG_1608
Заняття було розпочато грою «Портрет» на повторення вивченого з попередньої теми. Такий прийом задав динамічного темпу роботі викладача і студентів. Виступи груп супроводжувалися візуалізацією навчального матеріалу на Smart дошці, що дозволяло студентам конспектувати найголовніше з теми. Глибшому осмисленню оповідання «Каторжна» сприяло створення викладачем проблемної ситуації: “Чи є проблема сирітства актуальною на сьогодні?” На підтвердження думок першокурсників група «Соціологи» запропонувала до перегляду фільм “Діти-сироти”, створений на основі власних досліджень. Вражаючі факти про стан сирітства в Україні у поєднанні зі світлинами покинутих дітей не залишили всіх присутніх байдужими. Те, що мотив сирітства є поширеним не лише в українській літературі довела група «Мистецтвознавці».
IMG_1678
Студенти з’ясували, що образ нещасливого дитинства постає у творах зарубіжної літератури, образотворчого мистецтва (за допомогу у пошуку матеріалів члени групи висловлюють подяку Ользі Олександрівні Барковській), кінематографа. Підсумком проведеної роботи над оповіданням став аналіз проблемного питання за стратегією «Фішбоун». Рефлексія «Калина вражень» довела, що Галині Володимирівні вдалося досягти очікуваних результатів, у своїх враженнях після заняття майбутні учителі проявили найкращі людські якості, а особливо любов до людей, співчуття, добро та милосердя.
IMG_1623
На занятті були присутні заступник директора з наукової роботи Т.В.Деменнікова, викладачі української філології І.О.Малова, О.М.Бишляга, В.М.Сіденко, Т.В.Шабанова. Усі відгуки про заняття яскраво підсумувала Олена Михайлівна Бишляга, охарактеризувавши його так: «Непоспішно, глибоко, емоційно, толерантно, творчо, осмислено». Галина Володимирівна Москалюк вдячна колегам за приємні слова та влучні рекомендації на майбутнє, а викладачам інформатики О.В.Бондаренку і С.О.Хрустальову за технічну підтримку.
IMG_1616IMG_1680

Немає коментарів: