Шлях
довіри (15—20 хвилин)
Мета: формувати довірливі стосунки всередині групи, допитливість
дітей, інтерес один до одного.
Матеріали: маленький дзвіночок для кожної другої
дитини, пов'язка для очей; у кімнаті має бути багато цікавих об'єктів, до яких
можна доторкнутися.
Хід гри: дітям пропонується поділитися на пари.
Один із двох учасників одягає пов'язку на очі так, щоб нічого не бачити: він виконуватиме
роль «незрячого». Інший учасник
отримує роль «поводиря», який повинен провести «незрячого» приміщенням так,
щоб той почувався спокійно і впевнено. Час від часу «поводир» зупинятиметься,
щоб його товариш міг доторкнутися до різних речей: великих і маленьких,
гладеньких і шорстких. При цьому не можна нічого говорити. Через п'ять хвилин
дорослий ведучий калатає у дзвіночок і «незрячий» з «поводирем» міняються
ролями. А ще п'ять хвилин потому дорослий знову дзвонить у дзвіночок і всі
діти повертаються на свої місця, після чого обговорюються відчуття, отримані в
ході виконання ролей. Аналіз гри:
–
Як ти
почував себе, будучи «незрячим»?
–
Як
поводив себе твій «поводир»?
–
Чи
знав ти увесь час, де знаходишся?
–
Чи
знайшов ти щось цікаве, до чого із задоволенням доторкнувся, понюхав,
послухав?
–
Як ти
почував себе у ролі «поводиря»?
–
Чи
прагнув ти привести свого партнера до тих місць, де йому точно сподобалось би?
–
Що ти
робив, щоб викликати та укріпити довіру у свого партнера?
–
Коли
тобі було краще: коли вів сам чи коли вели тебе?
Немає коментарів:
Дописати коментар