9 квітня 2015 р.

Гра "Ти мені подобаєшся" (20— 25 хвилин)



Мета: сприяти розвитку дружніх стосунків між дітьми, формувати навички відкрито висловлювати власні емоції.
Матеріали: клубок кольорових шерстяних ниток.
Хід гри: дітям пропонується сісти в коло. Ведучий пояснює умови гри. Він обмотує один раз руку ниткою і перекочує клубок до будь-кого з дітей. Передаючи клубок, він повинен цій дитині сказати фразу, яка починається словами: «Василю! Ти мені подобаєшся, бо...»
(Наприклад: «Василю! Ти мені подобаєшся, бо ти мені допоміг підготувати кімнату до проведення гри»). Після того, як дитина вислухала слова, звернені до неї, вона обмотує один раз свою долоню ниткою і передає клубок далі. Коли клубок буде в руках іншої дитини, той, хто передав його, повинен сказати: «Оксано! Ти мені подобаєшся, бо...». Гра продовжується доти, доки всі діти не отримають клубок і не почують про себе слів: «Ти мені подобаєшся, бо...». Кожна дитина повинна запам'ятати, що їй сказали інші.
Поясніть дітям, що вони можуть говорити про те, чим порадував його товариш (товаришка) по загону, що їм у ньому (ній) подобається, за що хотіли б йому (їй) подякувати. Адже в кожному є щось, що варте симпатії і поваги.
Передаючи клубок один одному, діти плетуть своєрідне «павутиння», яке символізує зв'язок усіх членів групи. Коли клубок виявився у руках останньої дитини, вона починає змотувати його у зворотному напрямку. При цьому кожна дитина змотує свою частину нитки на клубок і повторює ті слова, які їй сказав той, хто давав клубок, після чого повертає клубок назад.
Аналіз гри:
—   Чи легко тобі говорити приємні слова іншим дітям?
—   Хтось із членів загону говорив тобі щось приємне до цієї гри?
—   Чи достатньо дружний наш загін?
—   Як ти вважаєш, чому кожна дитина має відчувати повагу до себе з боку інших?
—   Що тебе здивувало у цій грі?
—   Чи сподобалося тобі чути приємні слова від інших?

Немає коментарів: