Пропоную ознайомитися з досвідом вивчення мови укрупненими частинами.
Вважаю, що на підвищення ефективності кожного із методів навчання мови впливає продумане використання засобів навчання. До них належать: дидактичний матеріал, наочність, технічні засоби навчання, які й забезпечують успішну навчальну роботу на уроці. З метою активізації пізнавальної самостійності у процесі опрацювання навчальної теми включаю у систему завдань створення та аналіз логічних схем, зорових опор та інших видів наочності. Засоби навчання такого типу сприяють систематизації лінгвістичного матеріалу та формують в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, систематизувати та досліджувати теоретичний матеріал.
Опорний конспект – це навчальний матеріал кількох параграфів, між якими існує певний зв’язок, поданий у стислому вигляді за допомогою опорних сигналів. Окрім того, у ньому за допомогою графіки і кольору подана класифікація знань за рівнем їхньої важливості.
Опорні конспекти – це таблиці, схеми, алгоритми, елементи яких вдало скомпоновано в одну систему. Основне завдання таблиць – розкрити певну граматичну, орфографічну, пунктуаційну закономірності, дати своєрідну модель поняття, правила.
Якщо вас зацікавила тема, пишіть на gala-moskaluk@narod.ru
Словосполучення - http://dnpk.16mb.com/users/files/download1402.html
Речення - http://dnpk.16mb.com/users/files/download1403.html
Зміни приголосних при творенні слів - http://dnpk.16mb.com/users/files/download1404.html
Правопис префіксів - http://dnpk.16mb.com/users/files/download1405.html
Лексикологія - http://dnpk.16mb.com/users/files/download1406.html
Стилістично забарвлена лексика - http://dnpk.16mb.com/users/files/download1408.html
Іменник - http://dnpk.16mb.com/users/files/download1407.html
Немає коментарів:
Дописати коментар