
На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не мають боятися припуститися помилки.
- Давайте дітям можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів самостійно думати і працювати.
 - Творче ставлення до роботи й навчання – запорука ефективного уроку.
 - Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте учням не вірити у свої сили.
 - Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
 - Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
 - Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
 - Добрій пам’яті передує пильна увага.
 - Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
 - Чогось навчитись можна тільки практикою.
 - Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
 - Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
 - Якщо дитина дивується – вона починає мислити. Нові ідеї – продукт творчої уяви.
 - Зацікавленість – найсильніша мотивація для навчання.
 - Учіть дітей робити записи.
 - Запам’ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу. Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися.
 - Є два основних мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання. Застосуйте ці мотиви на уроках.
 - Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
 - Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
 - Учитель не має говорити без упину. Діти не встигатимуть за його думками.
 - Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар