1.Стисла характеристика
колективу та окремих учнів:
- загальні відомості про учнів
     та їхні сім'ї; 
 - суспільна та пізнавальна
     активність; 
 - відповідальність за загальну
     справу; 
 - самодисципліна; 
 - уміння переборювати
     труднощі; 
 - культура поведінки в школі
     та поза нею; 
 - працьовитість; 
 - повага до законів, символів
     держави. 
 -  
 
2. Визначення виховних завдань,
які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із них).
3. Аналіз змісту виховання (які
звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).
4. Аналіз використовуваних форм
виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ
тощо).
5. Аналіз використовуваних
методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення)
6. Аналіз умов виховання:
- санітарно-побутових; 
 - гігієнічних; 
 - естетичних; 
 - природних; 
 - соціально-культурних.
 
7. Аналіз засобів виховання:
- дитячого колективу (рівень
     згуртованості, сформованість громадської думки, традиції, наявність
     лідерів, неформальних груп спілкування); 
 - системи суспільних відносин
     у школі; 
 - особистості вчителя; 
 - системи учнівського
     самоврядування (визначення його ефективності).
 
8. Аналіз результативності
індивідуальної виховної роботі:
- з педагогічне занедбаними
     дітьми (зазначаються 
 - кількість дітей, які стоять
     на обліку, яких знято з обліку, 
 - причини постановки на облік,
     подається характеристика 
 - методів та засобів, які
     використовуються в роботі); 
 - з дітьми, які не цікавляться
     навчанням; 
 - з обдарованими дітьми.
 
 9.       Аналіз роботи з педагогічним колективом:
-    єдиних педагогічних вимог до
     школярів;   
 -   рівня реалізації всіма учителями в
     навчальному  процесі виховної
     функції уроку; 
 - участі педагогів у
     позаурочній та позакласній виховній роботі; 
 - взаємодії з керівниками
     гуртків, секцій.
 
 10.   Аналіз роботи з батьками та громадськістю:
- взаємодії з сім'єю (визначення
     єдиної позиції щодо виховання, участі батьків у виховній роботі класу,
     школи); 
 - тематики батьківських
     зборів, їх результативності.
 
11.     Аналіз результатів виховної роботи:
-  визначення реального
     рівня виховання; 
 -  визначення ступеня відповідності
     реальних 
 - результатів поставленим
     цілям; 
 -  характеристика
     динаміки змін рівня вихованості за 
 - роками навчання. 
 
 12. Додатки: карта
здоров'я учнів класу, карта вихованості, у якій фіксується рівень вихованості
учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар